torsdag 1 maj 2008

NYA INKÖP!!

Igår hade vi några vänner på middag, det var verkligen jätte trevligt, det var så länge sen man bjöd in några, man har så fullt upp med jobb och barn ja ni vet någ hur det är ! Jag fick i alla fall den här underbara buketten med vita liljor, som jag bara älskar. Under dagen gjorde jag några inköp, slutade tidigare från jobbet och åkte iväg till en affär som man alltid hittar något att ta med sig hem. Jag hittade två underbara löpare i grått linné med servetter och små söta kransar att ha som servett ringar och en stor glaskupa med ett grått ljus i passade perfekt att ha på middags bordet, det blev jätte snyggt.

Idag blev det städning och vila passade bra att det var helgdag för här i Frankrike är allting stängt plus att det regnar så det var bara att vara hemma.
Kramisar till er alla





1 kommentar:

Marika sa...

Hej vännen
Nu har jag antligen uppdaterat min blogg... sa nu vantar jag med spanning pa din!
kram