söndag 19 oktober 2008

LITE NYTT PÅ HEMMA FRONTEN !!!

Igår slutade jag tidigt från jobbet, då passade jag på att träffa min vän som har bloggen Fransktlantliv på stan. Vi hann med många butiker, och kan ni tänka er att här i Frankrike har dem redan börjat med julpyntet man blir så frestad av alla härligheter man börjar att längta till att julpynta och att dricka glögg.

Både hon och jag kom hem med saker, jag hittade en träbricka, zinkkruka,två värmeljushållare i fattigmanssilver som jag bara älskar, ett stort A i trä som kommer att passa perfekt till advent tänkte jag, och så lite tyg som jag sydde en gardin att ha på min tråkiga dörr. Ja som sagt dagen gick fort men vi hade det jätte trevligt, det måste vi göra om vännen min !!!





Ha en skön söndag !


5 kommentarer:

Marika sa...

ja, eller hur.?!
Jag har inte hunnit lagga upp nagot an.. men ska gora det..
fina saker i alla fall blev det for dig.
Vart internet har inte funkat forran idag, sa jag har inte kunnat uppdatera bloggen....
kram
M

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej va gullig sida du har, här kommer jag o kika in då o då...kram snowwhite-sussie.blogspot.com välkommen till mig

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hej igen! självklart får du länka ja ska länka till dig o alla andra inspirerade bloggar så fort ja lärt mig det.. kramkram sussie

Lilla Blanka sa...

Hej!

Ja det är faktiskt lite så att man börjar få jul-längtan, helt galet egentligen, men det är nog den där mys-känslan jag är ute efter ..och lite skön ledighet :)

Fina saker du köpt, jättefina!
Kram
Mia

Evelinas hus sa...

Vad mysigt med julsaker.
Jättefina saker du köpt.
Kram Caroline