måndag 23 februari 2009

ÄNNU EN VECKA !

Ja nu är jag inne i bloggvärlden igen, vart tar tiden vägen ?

I helgen hade jag middag för några svenskavänner bland annat min vän som har bloggen Franktlantliv med hennes franska sambo och en annan svensk vän , det var jätte trevligt så härligt att prata svenska lite. Jag bjöd på fisksoppa ett svenskt recept faktiskt, fisksoppa à la sjökrogen hm himla gott !!!!

Jag fick dem här fina blommorna, vita tulipaner vilken vår känsla man fick och en liten ros så sött, tack ska ni ha.

Måsta bara visa er min nya duk i toile de jouy grått och vitt, det är en vaxduk så praktiskt, jag bara älskar den, så glad att jag ha den.

Kram och ha en bra vecka !






4 kommentarer:

Eddan sa...

Vilken vacker duk!! Är den köpt i Frankrike? Jag älskar toile-mönster men tycker det är svårt att hitta vackra sådana här i Sverige tyvärr.

Härlig blogg du har och vilken dröm att få bo i Frankrike :-)!

Må så gott!

Kram från Anette

Les Cotrions sa...

Hello! Nice to hear from you again! Thank you for your nice comment! Ohhh your toile de Jouy is so nice!!! I love the colours! Did you buy it in France???
Happy Monday!
Hugs
Vale

Leamarlené sa...

Vilken god vänn..så vackra tulpaner. Duken är jätte snygg..vilket lyckat köp.

Ha en underbar vecka
Kram, Marlené

Marika sa...

ja visst e det vackert med tulpaner ;-)

du far ha det sa skont nu i helgen nar du har laaangledigt. kanske vi kan ta en fika pa lordagen i stan?
kram