söndag 2 mars 2008

NU ÄR HELGEN SLUT !!

Ja gud vad helgerna går fort, och jag som jobbar varje lördag, har bara söndagar med familjen, jaja bättre det än inget eller hur ! Jag sitter här och väntar på ett paket från Fridas Gård, jag har beställt en sak, som jag kommer att visa er nästa gång

Jag tänkte visa er min nya gardin som jag köpte i helgen, den kommer ifrån mitt jobb, jag är så glad för jag fick den för halva priset !! Och jag har länge tittat på den och undrat ska jag ta den eller inte ? Det blev att jag tog den, och jag ångrar inget ( hihi )

Jag har också gjort en ny kudde, det är verkligen jätte kul att göra kuddar !!

Kram på er och njut av eran söndag !







5 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Vad bra att få gardinerna till ett så bra pris, de var snygga också! Kudden var också jättesöt :) Ja det är sorligt att göra kuddar. har fått ett nytt tryck som jag skall stryka på en.
Fridas gård..spännande att se vad du har köpt där, jag väntar också på en beställning därifrån ;)
Kramar
Mia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

vad fin gardin..kudden är med söt!!
Alltid kul att handla billigt ju!!!

En solig, vårig hälsning !!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
~~~`*'*´~~~

faster atta sa...

Ska bli spännande att se vad du har handlat från Fridas gård.... Det finns ju så mycket fint där! Kudden är jättefin!

Dorthe ♥ sa...

Vilken ljuvlig kudde....vill ha :-)

Kram
Dorthe

På min gatan i stan sa...

Fin kudde! Håller med om att det är riktigt kul att göra sånna!

Kram Martina