torsdag 6 mars 2008


NYA LOPPISFYND OCH ANNAT SMATT OCH GOTT !!

Ja som sagt, jag hade min eftermiddag igår, och som varje onsdag så är det Loppis så det var bara att hoppa in i bilen och åka dit. Jag ville verkligen passa på för det är inte varje dag som jag har min eftermiddag. Det var tur att jag åkte för jag hittade massor av saker! Jag har länge velat ha gamla kakformer och nu hittade jag massor, och sen hittade jag till min lilla tös en gammal barnvagn, passar ju perfekt som present till hennes ett års dag.

Sen lovade jag att visa er vad jag hade köpt på Fridas Gård, Jo det här underbara kuddfodralet som jag vet att det är ganska många som har, men jag kunde inte låta bli ( hihi ) Sen är det en bild från matsalsbordet som jag gjorde om igår.
kram !











7 kommentarer:

Marika sa...

men dis donc... nu maste du beratta vad stallet heter dar det finns sa mkt fina saker....
Stor kram och lycka till imorgon vannen

Dorthe ♥ sa...

Vilka fynd!!!! Barnvagnen vill jag gärna ha ;-)

Kram
Dorthe

Ann-Sofi sa...

tittar in och önskar trevlig helg!
Vilken gullig dockvagn du hittat(:

lottens vita och gröna sa...

men vilka fynd, jättekul att s andras saker, dockvagnenär underbar, den hade jag norpat på en gång! kram lotten

På min gatan i stan sa...

Vilken underbar fin liten barnvagn!! Väldigt gullig! :-)

CLY ludden är inte dum den heller. Funderar starkt på att skaffa en sån...

KRam!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

wow...så mycket fina fynd!!!!!



Kramis Millan
~~~`*'*´~~~

~~*C A R P E D I E M *~~

Lilla Blanka sa...

Jättefina saker..! Åh den där brickan som står på bordet är underbar..! Och alla grejerna på, det ser såå fint ut!
Kram
Mia