måndag 29 september 2008

JAG HAR FÅTT EN AWARD !!!

Vad glad jag blev när jag fick en Award av tjejen som har den fina bloggen http://leamarlene.blogspot.com/ , tusen tack det värmer verkligen !!!



Nu ska jag skicka awarden vidare...... Reglerna är följande....

1. Only 5 people allowed
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. One has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world. You must link back to whoever gave you the award. Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.
De fem som jag valt att skicka awarden till är......

Jag tycker att era bloggar är så fina !!!!

5 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Tack! Men jag står ju inte med nånstans... *snörvel* ;-)

Kram!

Evelinas hus sa...

Hej,
TACK, vad glad jag blir!! Det värmer verkligen.
Kram Caroline

Lilla Blanka sa...

Hej snälla..Tack vadglad jag blir! *kram*

Grattis själv oxå till att du fick den!

Kram
Mia

Marika sa...

Tackar.. det var det som behovdes for att jag skulle vakna till liv i bloggen. hihi
Tack oxa for en trevlig kvall (valdigt sage)
Krya pa dig
Kram
marika

Lilla Blanka sa...

Ville bara titta in och önska en trevlig helg!
Mia