torsdag 11 september 2008

OJ OJ GAMLA POSTSÄCKAR !!!


Ja ni, jag har länge letat efter gamla säckar att ha hängades på min soffa eller på mina fotöljer där hemma. Och tror ni inte att härom dagen så hittade jag tre stycken , det är gamla postsäckar från Frankrike, dem är lite gamla men det är ju det som är grejen eller hur. Nu är dem rena och fina och klara att få vara i vardagsrummet, min man förstår inte att jag vill ha gamla säckar, ja ni vet män !!!

Jag är i alla fall riktigt nöjd med det hela. Och om ni är intresserade av gamla Franska Postsäckar så säg till mig, så kan jag ordna det.
kram på er !







5 kommentarer:

Marika sa...

hej hej... sa var har du hittat dom dar sackarna?? Arnaud hihi.. stackarn han kommer inte ifran posten ens hemifran hihi..

Kram kram

På min gatan i stan sa...

Åhhh....va charmiga dom är! :-)

Kram!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vilka fina!
Kan tänka mig att du blev glad.
Vem skulle inte vilja ha....
Kram Irene

A Mouse in A House sa...

Det var minsann länge sedan ! roligt att du återupptagit ditt bloggande igen efter semesterledigheten Vilka läckra postsäckar du kommit över - lyckost dig.
Tusen tack för din rara kommentar på min blogg.
Ha det så gott.
Kramis/Marita
P.S Jag har 1 st fransk kudde kvar och den kostar 400:-. D.S

marita blücher sa...

Tack för tipset - jag skall fundera på saken och återkommer.
Kramis/Marita