söndag 4 januari 2009

GOTT NYTT ÅR PÅ ER !!!

Ja nu har det nya året börjat, redan 2009 tiden går så fort. Ja under Julen var vi i Sverige på besök, ingenting är bättre än en svensk jul !!

Jag måste bara hem då, och mamma hade gjort det så fint där hemma, till och med min Franska man tycker att det är mysigt med alla svenska traditioner , bättre än i Frankrike tycker han, hihi och det håller jag verkligen med honom om.

Här visar jag er några av mina fynd från Sverige besöket, två små lingonkransar, och en till Maileg gris men en större sådan, köpte den på Gamla stans Julmarknad, där är det så trevligt att gå under Julen. Måste bara säga att vi var på Rosendahls trädgård sista söndagen innan Jul, så himla mysigt, kan verkligen rekomendera det.

God fortsättning på er !







3 kommentarer:

Les Cotrions sa...

Hello my friend! Thank you for your nice words! I love your decorations! Have you a web-shop too??
All the best for the new year!
Hugs,
Vale

Leamarlené sa...

Tack så jätte mycket för alla fina ord du lämnar hos mig...

Synd att vi inte hade snö i stan under julen...den vill man ju ha då. Vi kanske kan ses nästa gång du åker hem...bor ju inte så långt från stan.

God fortsättning, Kram Marlene

Millas hem sa...

Så himla fint med ljus-hjärtat!
Kram Camilla