fredag 16 januari 2009

IMORGON ÄR DET HELG !!

Ja imorgon är det lördag och jag jobbar bara halv dag, det ska bli så skönt, tänkte gå på stan lite med min vän som har bloggen Fransktlantliv men hon ligger sjuk i influensa så hon kan inte följa med så det blir väl bara lilla jag eller så får jag släpa med mig maken !!

Jag måste bara visa er min nya badrumsmatta som jag hittade på rean härom dagen, den är så skön och go att stå på, och min lilla tös sa (vad fin mamma) och la sig ner på mattan och ville mysa, kanske inte .... hihi.

Jo igår var det min lediga dag, då passade jag på att sätta mitt väggord på min vägg i vardagsrummet, jag blev riktigt nöjd.

Kram kram


7 kommentarer:

Marika sa...

det blev ju fint pa vaggen.. o vilken tur att C tyckte om badrumsmattan.
hon blir impregnerad av inredning redan som liten...
kram

Les Cotrions sa...

Hello Staphanie! Your bathroom is so lovely! Nice corner of your home...charming details!
Happy week end!
Hugs
Vale

marita blücher sa...

Hej Stephanie,
Så roligt att höra från dig igen och tusen tack för den rara kommentaren på min blogg. Din badrumsmatta ser härlig ut och väggordet blev jättevackert - det är de små detaljerna som skapar helhet och personlighet.
Ha det så gott och trevlig helg !
Kram/Marita

Fredrika sa...

HEjsan, vilken fin blogg du har! Och vad härligt det låter att bo i Frankrike! Vilket underbart fint badrum ni har! Trevlig söndag/Fredrika

Veronica sa...

Väggordet är väldigt fint!! Det passar perfekt där på väggen!

Jag förstår varför din dotter vlile mysa på mattan, den ser helt underbart mjuk ut!!

Kram Veronica

Veronica sa...

Varsågod, länka på!! Jag gör det samma! ;o)

kram Veronica

Mia sa...

Hittade just hit till din fina blogg. Så mycket fint du visar, hit kommer jag gärna tillbaka.

Kram Mia