lördag 15 december 2007

LITE PYSSEL HEMMA !

Idag ville jag pyssla lite hemma ! Jag har hängt i min dottersrum änglavingar som jag hade köpt förra året och sma änglar.Klänningen som ni ser är fyndat på Brocante och den fick jag när jag var liten av min mamma, jag bara tycker att den är för söt!

Igår hittade jag olivkvistar i en blomsteraffär, jag har letat jätte länge efter det , gud vad glad jag blev när jag såg att hon sålde !!! Jag köpte två kvistar för att pynta lite hemma och det blev kransar också ( hihi ) galna jag med mina kransar.

Isamma blomsteraffär hittade jag två juldekorationer, det är små speglar med text på, på den ena står det Noel ( Jul ) och på den andra står det Bonheur ( Lycka ) dem var jag bara tvungen att köpa !! Nu har jag målat om mina oranga metall strutar till grått, och dem har fått var sitt broderat band runt om, jag är riktigt nöjd !! eller vad tycker ni ?

Ha en trevlig helg på er !



4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken vacker blogg du har!! =) En riktigt god jul på dig! Kramar Malin

På min gatan i stan sa...

Underbara bilder...dom där vingarna var ju väldigt fina!!! :-)

Kram

Maria sa...

Hyllan är jättefin, vingarna och klänningen passar perfekt där.
Ni får ha en trevlig jul här i Sverige, kram.

Ann-Sofi sa...

Hej!

Så fint allting du pysslat ihop och spegeldekorationerna.
Hoppas Du får en fin Jul här hemma i sverige(: någon vit jul blir det nog inte om du inte ska upp till norrland...

Mvh Ann-Sofi.