måndag 10 december 2007

NYA LOPPISFYND !

Ja nu blev det Loppis igen! Det ar Loppis varje måndag och lördag där jag bor, så jag försöker att slinka in och se vad dem har för skoj.

Idag hittade jag en till glaskupa men en liten sådan och ett silverfat att ha det på, och sen blev det två små värmeljus hållare med små änglar på, och till sist två underlägg, det blev mycket idag. Jag ar nöjd med dagens inköp, det är alltid kul när man hittar saker, och idag hade jag tur !

Ha en trevlig kväll på er alla !



4 kommentarer:

Taggtråd & Gamla spetsar! sa...

Vilka fynd!!!!
Och vilken lyx att ha loppis 2ggr i veckan.....hmmm....fusk tycker jag ;)

Kram Helen

faster atta sa...

OJ! Vilken superloppis du verkar ha i näeheten! Glaskupan är jättefin, är bra sugen på att köpa en liknande!

kram

På min gatan i stan sa...

Va kul med loppis!!! Fina grejer!

Kram Martina

Unknown sa...

Woh!! Tänk att du är så långt borta..men ändå känns det som om sdu är sååå nära!! Häftigt! Tack för dina fina komplimanger..blir så glad! Puss på dig! Kramar Malin