måndag 17 december 2007



MITT KÖK !

Nu har jag gjort om lite på min köksmöbel, jag har en bricka stående där med frukostmuggar och en gammal te kanna och kakformen som man gör Madeleine i .Brickan blev fin med en gammal linnehanduk och en glasburk med ett värmeljus i , lite Juligt blev det i alla fall!!

Vi var bjudna till min mans mormor i går på lunch, och vad hittade jag i ett skåp !!! Jo gamla linnehandukar som hon ville bli av med, dem tog jag direkt med mig hem, Tack för dem !!!! Dem passar ju perfekt nu till Jul.

Kram på er alla !!




5 kommentarer:

Maria sa...

Det är bara att tacka och ta emot!!!!
KRAM

Marika sa...

ja, mamies hem ar ju som la cave d'Ali Baba!! Du hittar alltid ngt dar...
Sugen pa glogg ar jag... mm
kram
Marika

Skatan sa...

Hej igen! Självklart : ) Jag gör detsamma. Du får hojta om du misstycker...

Hej så länge!

Dorthe ♥ sa...

Ditt kök är sååå vackert, och riktigt franskt!

Kram
Dorthe

Pernilla sa...

Men en sån fin blogg du har.. Massor med härliga prylar...
Tittar gärna in igen. Och visst är det bra att det finns folk som inte vill ha saker som man så tacksamt tar emot ;-)

Ha det bra /Pernilla