torsdag 7 februari 2008

JAG HAR FÅTT EN UTMÄRKELSE !!!

Jo ni jag har fått en Utmärkelse av Fröken Sidenskär, hon tyckte att min blogg var så fin , man tackar så mycket , det värmer ska jag säga , man blir hedrad och rörd !!!

Tack i alla fall Fröken Sidenskär!!

Här visar jag er min gamla resväska som jag hittade hos en Brocanteur härom dagen, jag blev så inspirerad av En Doft av Danmark som hon hade gjort med sin gamla resväska att jag bara var tvungen att hitta en! Jag ville ha en till min dotters rum att ha hennes böcker i , och så har blev den i alla fall , jag är rätt nöjd.
Kram på er !





6 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Den blev jätte jätte fin.. Underbart med vacker förvaring.. =)Nu kan lillan komma åt böckerna lätt oxå..

Kram Linda!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grattis till utmärkelsen!!

vad mycket vackra ting du har...säger bara åhhhh!!
Lådan var jätte söt ju!!!

Välkommen hem till mig...Min lilla 8-åriga prinsessa visar sitt prinsessrum!!

Marika sa...

grattis gumman!! vad kul!
jag har varit ledig idag o det har varit sa skont... malat lite grejer som kommer upp i bloggen sen... men du far ju se dom live imorgon kvall!
kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för så fina ord...blir sååå glad sååå!!

Dorthe ♥ sa...

GRATTIS!!!! Den är du värd! Blir så glad, att jag inspirerar....det är ju lite det som är meningen med att blogga. Att ge och få inspiration.

Kram
Dorthe

På min gatan i stan sa...

Grattis!!! Väldigt fin väska!

Kram!