söndag 10 februari 2008

MITT NY MÅLADE FÖNSTER, OCH LITE PYSSEL !!!

Ja nu är mitt fönster färdig målat!! Jag tycker verkligen att fönstret har hittat sin plats i vardagsummet.

Jag har hittat gamla stål galgar som jag har satt ditt lite spets på, vad mycket man kan göra med lite spets !!

Jag är så glad, nu har jag gjort mina kuddar, jag har tittat mycket på alla era bloggar och fått inspiration på kuddarna med gamla bilder på !! Tack så mycket ! Här ser ni resultatet i alla fall, ena kudden är av linné och den andra kudden är av ett gammalt kuddöverdrag med monogram på i ena hörnet, jag vet inte om man ser det så bra ? Här i Frankrike har det varit ett riktigt vår väder hela helgen, man blir så glad av lite sol !

Ha en trevlig Söndag !






12 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Nämen vad fina grejer du har gjort!!! Kuddarna blev jättefina och de där galgarna gillar jag...
Fönstret är såå fint, jag älskar ju gamla fönster :)
Kram
Mia

lottens vita och gröna sa...

jättefina saker ha du gjort! gillar kuddarna! gamla fönster har vi gemensamt, kan inte låta bli när jag ser på loppis. kram lotten

Mitt hem är min borg sa...

Så himla kreativ du har varit.. Kuddarna e super fina.. Fönstret och galjarna går inte av för hackor dom heller..

Ha en skön vecka

Kram Linda

MormorRuthsAnn sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har!!! Jättefina kuddar, jag skall också nå´n dag... Hur är det att leva och bo i det underbara Frankrike? Hittar du massor av härliga loppisfynd?
Hit kommer jag tillbaka det kan jag lova. Hoppas att det är ok att jag länkar till dig?
Har det så gott!
Ann

Evelinas hus sa...

Fina saker du har gjort! Bra idé med galgarna, dom blev jättesöta.
Kram Caroline

sagolikflora sa...

Hej!
Vilken underbar fin blogg du har!!!!
Det är första gången jag är här. Ljuvliga bilder. Man blir inspirerad av dig!

Kommer tillbaka....

Kram Caroline -<@

n o r d i n g å r d e n sa...

Läckert fönstrert belv, romantiska galgar och jättefina kuddar! Mari.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så vackra kuddar!!


Trevlig alla ♥ dag!! Välkommen in på nybakad cupcakes, på min "NYA" blogg!! kram Millan

Katta sa...

Hittade hit från Vanilla dreams länklista vilken fin blogg du har.Gillar den grå tonen över det hela och alla fina saker.Ha en bra dag,hälsningar Katta

Dorthe ♥ sa...

Vilka vackra kuddar! Helt underbara är dom. Du är såå duktig!

Kram
Dorthe

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

vilka söta galgar...o jätte fina kuddar...med sugen på att sy så fint!!

Tack för de fina kommentarerna på bloggen min!!Blir så glad när ni skriver!!Trevlig Helg!!

Kram Millan!!

Nee, det där med bloggen är ett mysterium...inte hört nåt än, men man saknar ju sina gamla inlägg...Myvcket tid o känslor bakom!!

Vanilladreams and humblebees sa...

Fina galjar du gjort! Jag vill få tag i såna där gamla trä galjar i bågform... svärmor vill ha såna och klä dom fint.... Vet du var man kan hitta det?

Kram från Jenny!
---<-@