söndag 3 februari 2008

LOPPIS !!

Som jag sa i förra inlägget så var jag på Loppis i lördags , jag är så glad för jag hittade igen massor av saker !! Glasburkar igen, alltid bra att ha , två silverbrickor, en karaf , och ett gammalt fönster som jag alltid velat ha och nu hittade jag ett. Jag visar er hur fönstret såg ut när jag köpte det, för jag kommer att måla om det nu i helgen och då får ni se om målningen. Allting fick jag för 30 kr kan ni fatta !!!!


Jag hann med lite pyssel idag, jag köpte igår en gamal bok också för att linda om mina ljus och så här blev dem.

Ha en skön söndag.




7 kommentarer:

Marika sa...

Fina saker du har fyndat gumman! Sjalv har jag malat igen.. nu ar koket gjort - det blev fint och mycket ljusare.

ni far komma och pa middag nasta helg och titta om ni kan!

kram
M

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej. oj vad kul att hitta sådana här inspererande bloggar!!!
Vilket fint pyssel du gör!!!
söt lucia klänning!!

Mitt hem är min borg sa...

Gud så fina saker du hittade.. Glas burkar kan man inte få för många av.. Man behöver alltid sånna.. Och karaffen e kanon..

Kram Linda!!

Lilla Blanka sa...

Va..? Fick du allt det för 30 kr..helt otroligt vilka fina fynd!
Fönstret är underbart...
Kram
Mia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej , kul att du kika in hos mig!!O skrev en kommentar, jätte kul!!

Dorthe ♥ sa...

Karaffen är ju bara sååå vacker....vill oxå ha en sån :o)

Kram
Dorthe

n o r d i n g å r d e n sa...

30 kr, inte klokt, jättefina fynd!! Mari.