fredag 4 januari 2008

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!!


Ja nu är jag tillbaka igen i bloggvärlden !! Haft det helt underbart hemma i Sverige med familjen, men tiden går så fort, nu är semestern slut och nu är det dags att jobba igen !

Jag hoppas att ni alla bloggvänner har haft det skönt under Jul och Nyår !!

Som ni ser har jag fått två små nya vänner här hemma !! Min lilla husmus från Faster Atta, tack så mycket den är för söt, och min lilla gris från Maileg i julklappspresent visst är dem för söta eller hur !!! Dem har fått sin plats här hemma tycker jag.

kram !





2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Heeej! Åh vad glad jag blev för din snälla kommentar i min blogg..!
Javisst får du länka, jag gör desamma om det är Ok, för din blogg är underbar, precis min smak..!
Kram
Mia
PS vad gullig ängla-musen från Faster Atta är! Hon är så himla duktig på att sy!

Millas hem sa...

Hej! Här har jag aldrig tittat in tidigare,fin blogg du har!
Kram Camilla