måndag 28 januari 2008

NYA INKÖP !!

Idag hann jag till stan en snabbis innan jag började att jobba, jag släppte först av lilla tösen på dagis.

Jag hittade dem här små sakerna, jag letade efter en present till min svägerska för vi är bjudna till dem på lördag. Jag hittade en duk och små hållare att ha värmeljus i, och runt hållaren är det linnétyg med en text på Bonheur ( Lycka ) och en skylt i tyg där det står Bienvenue( Välkommen ).

Sen hittade jag också lite fattigmanssilver att ha på min bricka i vardagsrummet.

Kram på er !


6 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Jag blir nästan sjuk, varje gång jag tittar in till dig. Du hittar såå fina saker. jag vill oxå flytta till Frankrike ;O)

På min gatan i stan sa...

Åhh...vackert! som vanligt!!! :-)

Kram!

Marika sa...

shopping, shopping..... Du ar mastare pa shopping... ;-)

jag tror vi ska ta en tur tillsammans en dag (en lordag nar du inte jobbbar) sa jag far se dina guldstallen...

Kram kram

faster atta sa...

Så mycket fint! Jag är helt förälskad i din nya kudde. UNDERBAR!

Lilla Blanka sa...

Åh vad fina saker..! Ljuvligt!
Kram
Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka jättevackra fynd, de små ljuslyktorna var så fina med den franska texten.. Mari.