fredag 25 januari 2008

MINA GAMLA LAKAN OCH ÖRNGOTT !!

Så nu har jag tagit fram mina gamla lakan och örngott , jag visste väl att jag hade dem någonstans. Jag ville fixa om lite där hemma och jag bara älskar gamla lakan och örngott med monogram på, varje gång det är Loppis försöker jag att hitta några, eller bara mongramen som jag därefter gör lampskärmar av.


Jag har också tagit fram min gamla dopklänning som låg ner packad i en kartong, jag tyckte det var lite synd att ha den liggandes, så den fick sin plats i sovrummet ! ( ni får inte titta på tapeten den är för hemsk, den ska bort. )


Ha en trevlig helg pa er alla !!



3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Du visar precis sånt som jag gillar jättemycket :) Gamla lakan och sånt med fina monogram..åh ljuvligt!
Jättesöt dopklänning oxå...
Kram
Mia

Mitt hem är min borg sa...

Det e så otroligt veckert med gamla örngott med monogram.. Suck.. Jag skulle vilja ha fler.. Mina är ärvda.. Dom e jag så rädd om..
Din dopklänning e oxå jätte härlig.. Jag ska nog hänga fram pojkarnas jag me.. Varför ska den hänga i garderoben?? =)
Tack för den ideén..

Ha en skön kväll..
Kram Linda!!

Dorthe ♥ sa...

Dopklänningen är ju underbar!!! Tur att du plockade fram den :o)

Kram
Dorthe