lördag 5 januari 2008

UTMANAD !!

Jag har blivit utmanad av http://mitthemarminborg.blogspot.com/

Reglerna är:
Länka till den som utmanat dig..
Berätta 7 sanningar om dig själv..
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg..
Lämna ett meddelande till dem du utmanat..

Så då startar vi :

1. Jag är en väldigt otålig person, vill ha saker och ting på en gång.
2. Älskar att skvallra.
3. Min största önskan är att öppna ett vandrarhem , med en inredning med saker och möbler från Loppis.
4. Älskar att titta på härliga kärleksfilmer, gärna Jane Austen filmer är bara bäst.
5. Jag oroar mig lätt för saker och ting.
6. Shopping, shopping det är min drog kan man säga och gärna saker till hemmet.
7. Älskar att gå på Loppis och att fynda.

Ja sån är jag, nu vet ni det Bloggvänner !!

Jag skickar den här utmaningen vidare till:
Fransktlantliv, Faster Atta, Guldkant på livet, Marres hörna, Inredningsgalen, Älskarsött,
En doft av Danmark. Jag hoppas att ni inte har fått den innan.

Ha det så gott alla vänner !!

1 kommentar:

Mitt hem är min borg sa...

Vad kul att du tog dig an utmaningen..
1:an, 6:an och 7:an är vi lika på..
Jag måste oxå få allt gjort på en gång.. Att handla, och väldigt gärna på loppis e jag helt galen i.. Det finns inte mycket som slår det.. Hittar man ett fynd, svävar man ju på små rosa moln hela dagen sen.. Ha ha!!
Ha en skön kväll..
Kram Linda!!